Beste bezoeker,

De site andre1980scholten.nl is verhuisd naar geloofenredeonline.nl. Hier kunt u alle artikelen vinden die u ook op deze site kon vinden. Bent u op deze site gekomen via Google: het artikel dat u zoekt kunt u vinden via de zoekfunctie onderaan de nieuwe site.

Met vriendelijke groet,
André Scholten

2 gedachten over “Site is verhuis naar geloofenredeonline.nl

  1. wim

    Hi Andre, Goed om iets van je te horen.Ik dacht :,,De goede man is met vacantie,, De naam van jouw nieuwe site,deed mij meteen denken aan > http://www.reasons.org/ (Reasons to Believe) Ik had er lang niet naar gekeken,maar nu gauw even geloerd.De site is mooi geworden en geeft veel informatie. Hopend dat het verder goed met je gaat. Groet Wim

    1. andre1980scholten Berichtauteur

      Beste Wim,

      Ook blij om iets van jou te horen! Ik was inderdaad met vakantie. Een heleboel regen gooide helaas roet in het eten. Wel wat goede ideeën opgedaan, waaronder de nieuwe naam van de site.

      Wat een ontzettende goede site die je me hebt gestuurd. Mocht je nog meer goede links hebben, altijd doorsturen!

      Dankje voor je compliment. Ik probeer er veel goede informatie op te zetten.

      Hier verder alles goed en met jou? Ga jij nog op vakantie?

Geef een reactie

